Szlovénia beszámoló

2011.09.04. 19:22

A Francia 24 kerékpárversenyről hazafelé lerobbant az autónk, ez eléggé elrontotta a kedélyállapotot.
Kellett néhány nap,hogy megemésszem és felszívjam magam egy duplára.
De a megnyitó ünnepségen belsőséges viszonyba kerültem a díjakkal, különösen a kupák tetszettek meg..
De komolyan.mintha rám kacsintott volna:tiéd leszek.
Azért nem eszik ám a kását ennyire forrón, pláne, miközben szeltem a tó vizét,
és a 26 fokos vízben meditáltam: neoprén? ma sem tudom jó döntés volt-e abban úszni, tény, 3 óra 10 körül már jó rég jöttem ki, és úgy elszomjaztam, hogy sivatagban sem jobban....
Három liter folyadék, és fél óra kellett az észhez téréshez. No meg Vakhal Norbi nagyfordulatú előzése...
11.10 körül megvolt azért, bár nagyon finom voltam magammal.
Talán érdemes is volt, mert rendhagyó módon délután 4 kor volt a rajt, és ha összeadunk időket, nos bizony minél előbb illene befejezni a cangát, hogy a tűző nap kevésbé süssön nyársra.
Egy maratont még sikeresen, délelőtt sikerült, de 30 fok fölé ment, és szép kis város Bakovci, de a forróság nem kegyelmezett zuhany ide, vizes lavór oda, az álló szél, és a 30-34 fok kisütötte a zsírt! jött a mentő is szokványban, rostált a hő.
Nem egetverő idővel: 25.16?- sikerült egy szép bronzérem, és egy méretes kupa is . 
A következő verseny: Svájc. egy dupla.
Lassan véget ér a versenyszezon, ami nagyon nehéz volt, különösen ezek a "duplázások". 
levezetésnek még Spartatlon. Nagyon várom már! Remélem az ég kegyes lesz hozzánk.

A bejegyzés trackback címe:

https://racemachine.blog.hu/api/trackback/id/tr23202515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása