Köszönöm!

2009.11.24. 23:16

Drága Barátaim!

Hát sikerült!
És végre haza is értünk...
Valóban, többször olvasom még hitetlenkedve, de igaz, Világbajnok lettem!!!!

Nos, igaz, sokat tettem érte, küzdöttem, fáradtam, de megérte.

Sokan láthatták, kevesek már át is élhették:
a nemzeti színű zászlóval célba érni -elsőként,
a himnuszunkat csendesen, áhítattal hallgatni-
nos ezért érdemes volt küzdeni!

Köszönöm a szurkolást, a támogatást, a bátorítást, a hátszelet!
Minden nap ezt "fogyasztottam" vacsora mellé, és nagyon jól esett!


Üdvözlet mindenkinek!!!!
Fecó

 

Köszönet a reptéri felvételekért Pantocsik Ferinek, és a hunrunnak,
ajánlom mindenkinek szeretettel ezt a videót!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://racemachine.blog.hu/api/trackback/id/tr151550397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása