Hát elkezdődött ez az év is. mondhatjuk, hogy jól kezdődik, hisz egy csuda helyen voltunk, barátommal, Dobi Zsigmonddal, Lanzarote szigetén.

No nem ok nélkül, hisz az ultratriatlon 2011.es első versenye itt zajlott.
Egy dupla távú verseny,ENDUROMAN.
Csodálatos, egyedi környezet, optimális hőmérséklet, egy kis szelecske....
A részletek: úszás, tengerben. Nos nem háborgott ugyan, de komótos 60-80 centis hullámok.
950 m háromszögelés.
A vége felé az életemért küzdöttem, szél, hullám,szerintem még halat is "ittam".
 
Azért meg volt 3 óra 30 körül. És működtem is, bringa, fel!!
43 kilis kör.8x.
Elég kemény mászásokkal, komoly lezúdulásokkal.
4 kör még 6 órára ment, aztán már gyengülés, sötét, egyebek. Mint a gyertya, lassan fogytam.
A táplálkozást nem szerveztük túl, csoki, kóla, izotónia.
 
Aztán nem csoda, hogy a futás megdöntött, mint árpát a szél....
Egy hot-dog, méz, gyenge kocogás. 30 óra 40 perc.
Nem egy fényes, 13.hely. De felkészülés volt, és ugye Mexikó még csak 2 hónapja...
A verseny után kocogással feledtettem a kihívást, és a 2. naptól már rendes edzéseket folytattunk. Szép volt a hely nagyon.
 

700 km. bringa, 200 km. futás. február, nem rossz ez..

 

március 5 Florida. folytatódik...

A bejegyzés trackback címe:

https://racemachine.blog.hu/api/trackback/id/tr62669118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.18. 19:38:37

Gratulálok Feri!Szép munka volt ez nem sokkal a brutális Mexico után!

"A verseny után kocogással feledtettem a kihívást, és a 2. naptól már rendes edzéseket folytattunk." -na ez a durva!!! maximális főhajtás!

dildi · http://www.edzesonline.hu/adatlap/dildi/3858 2011.02.23. 12:32:30

Gratulálok a teljesítésedhez, fényes az a 13. hely, hidd el!!!!
Hajrá Floridában is!
süti beállítások módosítása