Beszámoló Raam 2012

2012.07.20. 12:14

beszámolnék, de hadd bocsátom előre: mosom kezeimet!Beszámoló RAAM 2012. 
persze aki ismer, megállít, felhív, kérdezi miért, és hogy, vagy hogyhogy csak 14. lettél?
elmagyarázom. nem egyszerűen a nemes gondolatok mindíg/ nekem legalábbis/ edzés közben jönnek. szél alá, mert akkor erőben is vagyunk, és versenyre kél az ember még a farkassal is.gy volt ma is: így kaptok egyszerre 2 beszámolót: 
1. ez a RAAM  . 2. ez a mai. 
1:szóval : 4 aktív kísérővel, és egy segítős szerelővel, 2 autó segítségével büszkén álltunk a Csendes óceán partján, a rajt percében. sok minden lepergett: a 2 évvel előtti verseny pláne. aztán a felkészülés, ami nem volt túl sok, mivel 4 hete még Füreden egy 6 napos futáson koptattam az aszfaltot,aztán az intelmek, és félelmek: hisz egy Magyar találmány, a Stringbike.-az eszköz amivel megkísértjük a sorsot. és ez most nem ironikus, tényleg megkísértés. miért? -nos ez a kerékpár egy utcai használatra gyártott hajtóművel felszerelt, speciálisan számunkra, erre a versenyre készített vázzal, kerekekkel stb felszerelt gép.negatívum? a mihez képest: tulajdonképpen minden: nem versenyzésre született..legalább is nem ilyen feltételekkel. 
2. ma:szemerkélt, hívott az út,kerékre! bemelegedés, és fura:csend honol. csak a karbon kerekek kemény hangja, 10 bár szingó, kemény. emlékek, az Amerikai tak-tak-tak hang emlékei. még kedves is, egy fordulat, két katt.esik. utálom az esőt. nem szoktam így edzeni. tak tak, emlékek. pulzus 140, 35, aztán rányomok, 145, 150. pulzus 40, 42. emlékezem, 32 erőből. de sok volt.45 ig eresztem, hű de jó, száguldés, 155 ig eresztem. azér ez tényleg sok..
1. USA. rajt: 13.5 perc. nagy táv: 4850. de több lesz kicsit úgyis. tán sikerül. miért is? megmagyarázom:sok. a kerekek, fékek, 9kg és 60 deka.az hogy hajtás, és körtekerés, az hogy ÜTEM, hogy fordulatonként két littyenése a lábnak, a fordulatképtelenség,-nem, nem magyarázom hisz mi akartuk. hogy ki a Mi? Péter, és jómagam. egy éve volt, hogy tárgyaltunk a Csepel kerékpárral, és ÍPéter vakon hitte, hogy jó, sőt talán jobb is mint gondolnánk. meg persze Én szerény személyem, a 10X , 20X Ironman, a Világbajnok majd csodát teszünk, és befutunk. nem is ígértünk többet, mint a tisztes célba érést.
2. Ma. és egy óra volt a vágy, alig hiszem 39.pedig még lámpázgattam az elején városban, aztán fordulás.-no azért volt hátszél, így éreztem csak meg a szelet, és a vágó esőt. érdekes hogy hűl ki a test, pedig tolom, a pulzus 150, de 30-33 már,és szinte fáj a felcsapó" meleg"20 fokos víz.kulacs ürül izó fogy, és a táv is.78 kili egyedül esőben 2 óra 8.p.most tűnt csak fel, ahogy esni kezdett, a kerekek 6 mm köröli talajfogása.10 bárnál. 12.-14 helyett. mekkora külömbség lehetett volna ez nekem ott, akkor. pedig annak idején megfogadtuk, de az idei keret nem engedte a szingó-karbon.stringbike párosítást.
1. USA. szóval azért haladás: tellett azért 2 napomba, amíg megemészettem, hogy a versenyzők elhúznak lefele, és hátszéllel, felfele meg sokkal nehezebb, haladni meg lassabban halad.gy csak a szorgalmamra, és az egészségben, egységben tartás játszott. aztán átkeltünk az első hegyeken, és jött a sivatag, meg az első defekt is..
sajna egy jeges kóla, és jégkrém is sikerült, ami harmadnapra lázba, és halucinális deríliumba torkollott egy antibiotikum kúra egységgel. légcsőgyulladást diagnosztizáltam. azt hittam feladom, és meghalok. lehet hogy fordítva. 5 óra alvás, és elmúlt, nyomtam aznap 500 at.. és a táplálék utáni vágy,-ó de szar aki diétázik! nos ez a másik véglet: bármit, bárhol, és szinte bármennyit. a segítők is fáradnak azért, és nem érti pl, hogy a 3 napos péksüti az mé nem jó má? oszt ha szalonna tejföl, bab vagy bármi, .nos az 4ed.szerre ugye tényleg sok? pedig megfogadtam: tiszta fejjel, ép ésszel, teljes tudat állapotban. és ezt kértem tőlük is. és ha Bruce Willis meetingről mesélek, állítsanak má le aludni! ez nem mindíg sikerült, és általában érdekes is lett, amíg a canga a Missisipinél nem landolt az árokba...
2. ma.az érkezés csoda. elemzésekkel, vágyakkal teli, mi lett volna ha? és egyebek. mindíg várom hogy valaki megelőz,akár csapat is lehetne, vagy elhúz egy egyedül edző triatlonos, aki 40 es átlagot nyom időre. nem, csodák nincsenek. előzők se. csak magamat, magunkat hagyjuk ott néha. ragasztósan, meszesen, néha fáradtan lelkesen. néha nem is érzem a 25 kili futást, pedig csempéztem egész nap..lelkesen, vidáman, amatőrként..
1. USA.de fogynak a távok, és lassan még néha élvezem is. 69 volt a leggyorsabb. mérföldben mérve. azért az sok.a kerekek szörnyűek. de szinkronban vannak a fékkel.
sok ismerős hely azért nincs. egy 6 órányi eltolódás van a 2 évvel előtti versennyel. és azt félig álomban tettem. most tiszta a kép,és a legfontosabb:400 kili felett minden nap. tán a 10. 11 napon nem volt meg.a Sziklás hegység egész jól ment. nehezebbre emlékeztem. az Appalache viszont ütött nagyon. vége nem akart lenni. és a monotonítás.a sok sok evés, ivás, evés ivás, és ezek protokollja,a segítők cseréje, a megállások elnyúlása. és azért néhány ismerős ellenőrző pont azonosítása,fényképezés. sajnos a végére már sok időt pocsékoltunk az "üzembentartásra". a benzinkutak, mekdöncik, az árnyék nélküli frissítőállomások monotonítása felőrölte a lelket. az utolsó este is eljött, és a megmentő rendezői-felvezető autó. pedig már kilátástalanná kezdett válni ,-de sikerült! persze nagy ováció nem volt, de jól ránk csodálkoztak, hogy e bringával ennyit!! a záró ceremónia minden várakozásomat felülmúlt, egyre népszerűbb, és elfogadottabb ez az óriási verseny. 
ZárszÓ : a kerékpár minden várakozásomat felülmúlt! műszakilag túlteljesített. de tényleg, adtam neki, küldtük le, fel, és néha oldalazva is, kiállva, és zúgva.: elnyűhetetlen szerkezet.gyengéje az áttételi viszony/rövid sajnos/.és a sebezhetőnek tőnő "húrozás".-és annak beüzemelése.

A bejegyzés trackback címe:

https://racemachine.blog.hu/api/trackback/id/tr124670815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása